NETRADIČNÍ VÝZVA | #čtemeanglicky

Krásné pondělí, mí milí čtenáři a náhodní kolemjdoucí :)
Zdravím Vás u nové výzvy - tentokrát ne té klasické měsíční, ale u trošinku netradiční :)
Tento článek píšu jen pár chvil po tom, co jsem u Katky - Vendey (konkrétně tady) narazila na challenge týkající se čtení v cizím jazyce. 
Já sama se čtením v angličtině nemám problém, kromě toho, že mnohem snáz než v češtině ztrácím pozornost. Jazyk jako takový mi ale problém nedělá, takže jediným důvodem, proč v angličtině momentálně vůbec nečtu je... prostě a jednoduše moje lenost, protože v češtině se knihy zkrátka louskají nejlépe.
To ovšem neznamená, že nemám doma anglické knihy čekající na přečtení. Mám a ne nejlevnější. Proto jsem se s radostí do challenge zapojila. Práce a škola mě docela zaměstnávají, takže můj plán není příliš drastický - prostě a jednoduše bych chtěla následujících 25 dní přečíst jednu kapitolu denně. To mi bude ke spokojenosti stačit. Pokud to klapne, vyberu si pak další knihu a pojedu stejným stylem.
Jako první jsem si ke čtení vybrala The Constant Gardener od Johna le Carrého (v češtině Nepohodlný). Viděla jsem před lety film a jeho příběh mě strašně pohltil. Když jsem si loni kupovala nějaké le Carrého knihy a narazila jsem náhodou i na tenhle pěkný paperback, neváhala jsem. Ovšem na přečtení už jaksi nedošlo.
Tak snad to napravím. A co Vy? Zapojili jste se do výzvy? A v jakém jazyce? Budu ráda, když se o Váš plán a Vaše články podělíte v komentářích, když Katce Vaše příspěvky nalinkujete k jejímu článku a nezapomeňte, že i na instagramu #ctemeanglicky a #ctemenemecky a klidně #ctemesvahilsky :) Hlavně, že čteme!
Mějte se krásně,
K

14 komentářů :

  1. Páni :) Držím ti prsty, aby si to zvládla. :) Sa som sa zase dala na knihy v ruštine. :) Už mám jednu kapitolu. :D Prajem príjemné čítanie. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také držím palce! A mě to jde naprosto výborně, už jsem v parádním skluzu :D Snad to doženu o blížící se dovolené :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  2. Mám to s angličtinou úplně stejně jako ty! Menší soustředěnost a lenost...achjo, ale pořád tady na mě čeká How to fall in love od Cecelie Ahern, tak bych se do toho taky mohla v nejbližší době pustit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, držím palce a doufám, že Ti to půjde lépe než mě. Já jsem v posledních dnech zavalená prací a výzvu vůbec nedávám, byla jsem ve skluzu snad hned druhý den... :D Snad o dovolené. Děkuji za komentář a měj se hezky :)

      Vymazat
  3. Já už se taky dokopala ke čtení v angličtině :D A stačilo k tomu pouze to, aby mi v lampičce praskla žárovka a já byla moc líná na to, si dojít koupit novou, takže jsem popadla čtečku, kde mám téměř skoro všechny knihy a aj a začala číst :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je velice originální způsob! :) Tak přeji pěkné anglické čtení a moc děkuji za komentář, vykouzlilo mi to úsměv na rtech :)

      Vymazat
  4. Hodně štěstí! Já jsem přemýšlela, že se také zapojím, ale v angličtině čtu normálně, takže by to nemělo moc význam. Ale rozhodně se chystám, i když mimo výzvu, tenhle rok přečíst jednu knihu ve francouzštině, italštině a japonštině. :) Držím palce! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a podporu! Zatím je to tragédie - první dny jsem vůbec nestíhala, takže budu dohánět :)
      A čtení v japonštině? Páni! Klobouk dolů, držím také palce a určitě budu zvědavá na dojmy! :)
      Měj se krásně :)

      Vymazat
  5. Taky bych měla číst anglicky, co ten jazyk nepoužívám denně, je to slabota. Díky za motivaci ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo a držím palce, ať Ti to jde lépe než mně! (Což nebude těžké, vzhledem k mé bilanci z uplynulých dní: omračujících 0 stran za den :D) Budu se pak těšit na články o přečtených knihách a dojmech :)
      Děkuji za komentář a hezký večer :)

      Vymazat
  6. Tenhle projekt je super :) Já doma anglické knihy ani nemám, protože v práci každý den nekomunikuju jinak než v angličtině, tak naopak uvítám večerní čtení v češtině jako takový relax :D Ale měla bych si něco do knihovničky pořídit, skvěle se tím opakuje gramatika.
    Krásné fotky!! :) Ta světýlka se mi moc líbí. Můžu se zeptat, kde jsi je koupila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji za komentář :) Naprosto chápu, že po celodenní angličtině si to člověk před spaním do hlavy zrovna cpát nemusí :)
      Jsem ráda, že se Ti fotky líbí a světýlka - jsou prosím z Tigeru, kupováno na Černém mostě někdy na přelomu února/března. :)
      A pardon za pozdní odpověď - nebyla jsem kolem Velikonoc vůbec online.

      Vymazat
  7. Tak to držím palce, ať se ti knížka dobře čte a ať čtení v angličtině přijdeš na chuť :) Anglické knihy čtu už asi rok a dají se takhle objevit zajímavé poklady :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a podporu! Snažím se snažím, ale jde mi to obtížně - většinou jsem večer tak unavená, že si raději přečtu něco v češtině a můj plán vstávat ráno dřív a číst anglicky hned po probuzení se ukázal jako... přinejmenším naivní, řekněme. :))

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates