KNIŽNÍ TIP | Sherlock (Graham Moore)

Krásnou středu všem! 
Musím konstatovat že to počasí je fakt brr, a doufám, že si na nás příroda chystá naprosto famózní květen jako odškodnění :)
Dneska se setkáváme nad druhým knižním tipem, kterým je román Sherlock od Grahama Moorea. Tato kniha mě zaujala v lednovém výprodeji na buxu a já ji přihodila bez velkého přemýšlení k objednávce. Musím říct, že kromě toho, že jsem velkou fanynkou díla Sira Arthura Conana Doyla, mě nalákala také zmínka o Bramu Stokerovi, který napsal mé asi nejoblíbenější literární dílo - mimochodem právě o Draculovi bude brzy článek :)
Sherlocka jsem si zatím pouze prolistovala, ale vypadá zajímavě i po stránce zpracování, nejen příběhu. Moc se těším, a se ke knize dostanu.
Anotace z Databáze knih: Hrdinou historické roviny románu, který už si získal velký mezinárodní úspěch je sir Arthur Conan Doyle - známý tvůrce postavy slavného detektiva Sherlocka Holmese. Okolnosti ho přivedly k vyšetřování série neobjasněných vražd; při pátrání mu pomáhá jeho přítel Bram Stoker (známý svým dílem Dracula). V současné dějové rovině pátrá mladý literární badatel Harold po vrahovi významného sběratele, který přijel na setkání členů holmesovské společnosti do New Yorku. Napínavý a svěží příběh!
Znáte tento titul - nebo jste ho dokonce četli? A jste fanoušky Sherlocka Holmese? Těším se na Vaše názory v komentářích!

Příště se uvidíme u recenze knihy Pod kůží, zatím se mějte báječně :)
K


Každé pondělí: Právě čtu
Každou středu: Knižní tip
Každý pátek: Recenze
Každou neděli: Speciální článek
Každý měsíc: PřírůstkyPřečteno a Výzva

The Book Talk Blog na Google+
The Book Talk Blog na Facebooku
The Book Talk Blog na Twitteru
The Book Talk Blog na Databázi knih
The Book Talk Blog na Goodreads

14 komentářů :

  1. Sherlock znie zaujímavo. U nás na SK šiel Sherlock aj v divadle a veľmi sa mi to páčilo. :) Teším sa na recenziu a keď sa kniha bude páčiť aj tebe, určite sa na ňu pozriem. :) Prajem pekný večer a dobré počasie. :D To čo je vonku unavuje aj mňa. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, Sherlock jako divadelní představení musí být zajímavý! To bych taky chtěla vidět :) Doufám, že se ke knize brzy dostanu, abych mohla hodnotit. Přeji krásný večer a moc děkuji za komentář :)

      Vymazat
  2. Tak tohle vypadá dost zajímavě :) zdá se, že je kniha velice hezky zpracovaná, navíc Sherlocka zkrátka miluju. Na recenzi Pod kůží jsem obzvláště zvědavá, nemůžu se dočkat pátku. :)
    Mimochodem, už víš, jak na tom budeš v průběhu toho Světa knihy? Vzhledem k tomu, že nejsem z Prahy bych (alespoň den) ráda věděla malinko s předstihem, ať se podle toho můžu zařídit. Mně by nejvíc vyhovovala sobota, kdy se mi i program zdá nejlepší:)
    Měj se krásně, Kristý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zpracování je velice nápadité, to ano a i stylem psaní kniha vypadá velice slibně :) Tak snad ji už brzy přečtu. Krásný večer, Hani!

      Vymazat
  3. Jestli se to počasí do tejdne nezlepší a já budu mít v Anglii takovou hrůzu, jakou jsme dneska měli tady, tak budu nucená někam napsat velice rozzuřený dopis.

    A knížka zní (a vypadá) naprosto báječně! Jsem si myslela, že to bude nějaký rádoby příběh přímo o Sherlockovi (dá se tomu říkat fanfic? asi jo), ale teda námět knihy mě mile překvapil. Moc se mi líbí, že to není o Sherlockovi, ale o autorovi. Už se těším na tvé dojmy z přečtení!

    Krásný zbytek dne přeju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, já taky nejdřív myslela, že to bude fanfic (přesně tak bych to nazvala), ale anotace mě mile překvapila a přesvědčila. Jak někdo řekne Bram Stoker, má mě zkrátka v hrsti :)
      Jinak pevně věřím a přeji Ti, aby v Anglii vyšlo počasí dle Tvých představ a aby sis jí pořádně užila. Trocha deště neuškodí, ale čeho je moc, toho je příliš. A jak dojde na rozzuřené dopisy, je to vážné ;) :)
      Krásný večer a děkuji za komentář!

      Vymazat
  4. Jé, Sherlock! Ani nevíš jakou jsi udělala radost! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem velkou fanynkou Doylova Sherlocka a na tuhle knížku jsem nedávno narazila a po prozkoumání jsem objednávala. Na čtení se moc těším i když pastiše moc nemusím, tahle vypadá docela povedeně, takže doufám, že i bude :)
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je báječné, že ji máš taky nachystanou ke čtení - budu moc zvědavá na Tvé dojmy. Uvidíme, zda se v pocitech z knížky shodneme. Přeji příjemné čtení! :) Díky za komentář a hezký večer :)

      Vymazat
  6. Knížka vypadá zajímavě a je vidět, že je krásně zpracovaná, to mě vždy potěší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zpracování je opravdu podařené a kniha je celkově taková "příjemná". Máš pravdu, že to hned člověka láká víc. Tak uvidíme, zda se obsah vyrovná vnějšímu obalu :) Pěkný večer!

      Vymazat
  7. Jsem hrozná ostuda, ale nikdy jsem Sherlocka nečetla a ani neviděla. Absolutně nevím kdo ho napsal atd... musím to co nejdříve napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě prozkoumej, Doylovy příběhy za přečtení stojí! :) Musím se přiznat, že mě baví i seriálové zpracování s Benedictem Cumberbatchem (kterého jinak zrovna nemusím), to se hodně povedlo. Budu zvědavá na Tvé dojmy, až se jednou rozhodneš s Sherlockem začít :) Děkuji Ti za komentář a přeji krásný večer! :)

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates