KNIŽNÍ TIP | Nikdy nevíš + Pořád se dívá (Chevy Stevens)

Ahoj všem, vítám Vás u nového článku – dnes pro Vás mám knižní tip, a dokonce speciální. Nabídnu Vám totiž hned dvě knihy, které byste si podle mě měli přečíst :) Jedná se o tituly od autorky Chevy Stevens – Nikdy nevíš a Pořád se dívá.
Anotace z Databáze knih (Nikdy nevíš): Po úspěchu psychologického thrilleru Stále nezvěstná přichází jeho autorka s dalším mrazivým příběhem. Sára Gallagherová touží celý život po jediném – dozvědět se něco o svých biologických rodičích. Po letech se jí konečně podaří dostat se jim na stopu, to, co zjistí, však nečekala ani v nejhorších snech. Matka jako jediná oběť sériového vraha, která mu dokázala uniknout. A otec? Co když v Sářiných žilách koluje krev zločince? Zločince, který o existenci své dcery, potažmo vnučky, dosud neměl ani tušení? Od toho okamžiku už Sara nepátrá, ale utíká – před minulostí, zvědavostí veřejnosti i senzacechtivými novináři…
Anotace z Databáze knih (Pořád se dívá): Zbavuje pacienty nočních můr. Co si má ale počít s těmi svými? Na uzavřeném oddělení psychiatrické léčebny je doktorka Nadine Lavoie ve svém živlu. Ví, jak pomáhat lidem obnovit jejich rodiny a vztahy. Nijak zvlášť při tom však netouží přiblížit se vlastní minulosti: některé etapy jejího života působí jako černé díry. Poté co na klinice hospitalizují Heather Simeonovou po pokusu o sebevraždu, Nadine ochotně vyslechne pacientčin životní příběh – a zjistí, že se v mnohém podobá tomu jejímu. Děsivé vzpomínky na dětství jsou zpět. A nejen ony…
Dodnes si pamatuji, jak mi maminka vnucovala Nikdy nevíš, já ho lehce nakousla (pár stránek) a říkala jsem, jak moje knihomolská mamka mohla něco tak pitomého číst. Ten styl, kterým je kniha napsaná, mi přišel prostě divný. Ale protože vím, že moje maminka je inteligentní bytost, o nějaký týden později jsem knihu zkusila znovu a neodložila jsem ji po pár stranách. A pochopila jsem. Ty první stránky knihu opravdu neprodají, nepovedly se. Pak ale jako by se autorka oklepala a najednou se styl mění. Z knihy se vyklubal perfektní thriller, který jsem slupla za dva dny, protože knihu prostě nešlo odložit.
Právě proto, jak moc mě kniha oslovila, jsem hned po jejím přečtení běžela pro další titul od této autorky, který u nás vyšel – šlo právě o Pořád se dívá. Dočkala jsem se přesně toho, v co jsem doufala – bezvadně vystavěného napínavého příběhu, který mi nedovolil knihu odložit, pokud to nebylo životně nutné. I tento titul jsem měla přečtený během dvou dnů.
U nás vyšla ještě jedna autorčina kniha, Stále nezvěstná tuším, ale už před lety a já zatím nebyla úspěšná v jejím shánění. Snad ji časem někde objevím. Každopádně Vám autorku a její tvorbu moc doporučuji, já jsem ji skoro zavrhla, ale jsem ráda, že jsem vydržela. Připravila bych se o skvělý čtenářský zážitek, který s klidným srdcem všem doporučuji.
A víte, jak nesnáším přirovnání? Když jsem o pár let později četla Temné kouty, jejich atmosféra mi svým způsobem připomínala Pořád se dívá – jen to Pořád se dívá bylo o poznání mrazivější.
Jsem zvědavá, zda někdo z Vás autorku nebo její knihy zná, případně zda jste tyto tituly dokonce četli? Budu se těšit na Vaše komentáře :)
Přeji Vám hezký den,
K
 
Každé pondělí: Právě čtu
Každou středu: Knižní tip
Každý pátek: Recenze
Speciální nedělní články: Měsíční shrnutíVýzva a Chvíle s knihou
Google+

10 komentářů :

  1. Super tip, o autorce ani knihách jsem v životě neslyšela, ale myslím, že by se mi to mohlo dóóóst líbit, takže už jsou na TBR seznamu.
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za super tipy :-) vypadá to na zajímavé počtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je, pokud se ke knize dostanete, budu se těšit na dojmy! Mějte se hezky :)

      Vymazat
  3. Páni, knihy ani autorku vůbec neznám! Každopádně obě vypadají moc zajímavě, takže až dočtu tu nepřečtenou hromadu, která na mě doma ještě kouká, tak mrknu po autorčiných počinech u nás v knihovně. :)

    Díky za další parádní tipy a měj se nádherně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že jsem Tě nalákala :) Krásný víkend, Káťo :)

      Vymazat
  4. Obě dvě knihy vídám na buxu a po Tvém článku asi neodolám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé, to jsem ráda, že jsem Tě nalákala a jsem zvědavá, co na knihy řekneš :) Hezký víkend, Luci :)

      Vymazat
  5. Nikdy nevíš se mi moc líbila :) Skvělá je taky Stále nezvěstná od autorky. A Pořád se dívá na mě ještě čeká v knihovně :)
    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se shodneme, Šári. Pořád se dívá je taky vydařené, bude se Ti jistě líbit. Stále nezvěstná nemohu sehnat, ale až se podaří, určitě ji slupnu jako malinu. Hezký večer a díky za komentář :)

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates