READATHON | Den nepřečtených knih 2016

Hezký den přátelé!
Vítám Vás po opravdu dlouhé době u nového článku. Ani nevíte, jak už se mi stýskalo. Chyběl mi blog, ale chyběli jste mi především Vy.
Doufám, že už jsem po událostech letošního léta natolik vzpamatovaná, abych mohla prohlásit, že teď se vše vrací do zajetých kolejí. Ode dneška by měl blog opět fungovat podle svého pravidelného rozvrhu, ale s tím rozdílem, že mám pro Vás spoustu nových nápadů. Sice jsem v srpnu články nezveřejňovala, ale na jejich obsah jsem myslela dál a doufám, že Vás potěší třeba některé nové rubriky či větší rozmanitost v příspěvcích.
A teď už k dnešnímu článku - v jaký den je lepší se vrátit do knižně-blogového světa než v Den nepřečtených knih? Ten máme v České republice díky Martinusu už od roku 2011. Letos jsem se rozhodla zapojit i já. Ráda bych si dopřála takový menší oslavný readathon, pro který jsem si vybrala knihu Počátek veškeré lásky od Judith Hermann.
Knížku jsem dostala k recenzi od Větrných mlýnů a jsem na ni opravdu moc zvědavá - jednak kvůli jejímu námětu, ale také díky poměrně zvláštnímu stylu, kterým je napsaná. Jsem úplně napnutá, jak se s tím poperu, vždyť mě znáte - já jsem dost klasik, takže tyto mírně alternativní či netradiční tituly jsou pro mě prostě výzvou :)
Jaký titul máte na Den nepřečtených knih připravený Vy? A plánujete se vůbec do této akce zapojovat? Já doufám, že ano, a budu moc ráda, když se podělíte o svoje plány v komentářích :)
Mějte se nádherně a hezké čtení!
K
 
Každé pondělí: Právě čtu
Každou středu: Knižní tip
Každý pátek: Recenze
Speciální nedělní články: Měsíční shrnutíVýzva a Chvíle s knihou
Google+

6 komentářů :

  1. Kristýnko, jsme moc rádi, že jsi se nám zase vrátila a myslím, že Den nepřečtených knih je na návrat prostě ideální :) Já to udělala podobně, díky Bout of Books readathonu, ale tak nějak jsem si ho protáhla až právě do dneška a spojuji ho s Dnem nepřečtených knih, protože mám poměrně dost času i chuti a o množství nepřečtených knih ani mluvit nemusím, že? :)
    Vybrala jsem si Bábovky, které jsou součástí mé letní knižní výzvy (se kterou mi to mimochodem moc nejde) a pořád je odkládám. Tak uvidíme, jak se nám povede!
    Měj se krásně a moc se těším na další články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, strašně moc Ti děkuji za tak milý komentář, udělalo mi to hroznou radost a zahřálo u srdce :) O letní výzvě mi ani nemluv, je asi jasné, že u mě to byla jedna velká katastrofa... Doženeme to jindy! :) Těším se na dojmy z Bábovek, jsem teď celá napnutá na výtky! :) Měj se pěkně :)

      Vymazat
  2. Vitaj späť.;) Som rada, že si sa vrátila a už teraz sa teším ako na príspevky z tej starej rubriky, tak aj na tie Tvoje nové nápady. Do blogu investuješ naozaj všetok svoj čas a fantáziu, za čo máš moje obrovské uznanie.:)
    Čo sa týka Dňa neprečítaných kníh, samozrejme, že som sa tohto rok zapájala už aj ja a vybrala som si knihu Nebojácna od Diny N. Sleimanovej, ktorá je na mojej poličke síce iba niekoľko dní, no vzhľadom na to, že sa jedná o jeden z prvých recenzných výtlačkov, aké som dostala, rozhodla som sa tento deň venovať jej.:)
    Prajem Ti príjemné čítanie, pevne verím, že sa kniha aj napriek svojej netradičnosti bude páčiť.;) Obálku ma naozaj veľmi zaujímavú.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, moc moc moc děkuju za supermilý komentář a za ta krásná slova chvály, moc jsi mě potěšila, úplně se tady červenám :) O knížce, kterou sis v rámci DNK vybrala Ty, jsem zatím neslyšela, takže budu zvědavá na Tvoje dojmy - a taky gratuluji k recenznímu výtisku! Měj se moc hezky :)

      Vymazat
  3. WELCOME BACK! <3 Ani si nedokážeš představit, jak se nám po tobě vždycky stýská, když jsi déle pryč. Doufám, že teď už se vážně cítíš lépe. Moc se těším na všechny tvoje nové nápady a plány, které s blogem máš.

    Den nepřečtených knih mi přijde jako roztomilá záležitost. Já jsem se o tom dozvěděla asi před týdnem (viděla jsem takové milé video, kde nějaký pán mluvil o Steinbeckovi, mám pocit), jenže pak už jsem na to, se svou pamětí zlaté rybky, stihla zase dávno zapomenout. Doufám, že kniha se ti bude líbit. Minimálně obálka je naprosto dokonalá.

    Takže ještě jednou. Vítej zpátky, krásně si užij čtení a měj se nádherně! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, moc Ti děkuji za krásný komentář, je nádherné tohle číst - moc si toho vážím! Kniha je docela oříšek, ale vcelku příjemný - jsem ovšem zvědavá, jak budu psát recenzi. Měj se taky krásně a ještě jednou moc díky! :)

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates