MĚSÍČNÍ VÝZVA | Září 2016

Ahoj, moji milí!
Jak jsem slibovala ve včerejším článku, mám tu pro Vás výzvu na září. Od tohoto typu článku jsem přes léto upustila, protože běžela velká letní výzva a taky protože se mi se čtením vůbec nedařilo. Ráda bych se k němu nyní ale opět vrátila, jen v trochu jiné podobě - malé množství žánrově různorodých knížek. Ať taky trochu vystoupím z té svojí komfortní zóny.
Na září jsem si proto nachystala tyto tři tituly:
1. Moderní literatura - Počátek veškeré lásky
Jak už víte z recenze, právě tuto knížku jsem již zvládla přelouskat a musím říct, že jako celek se mi docela líbila. Rozhodně mi ukázala, že to čtení, které není mojí vyslovenou srdcovkou, může být pořádně zajímavé a vyzývající k zamyšlení. Užila jsem si čtení a užila jsem si také sepisování recenze, zkrátka jak říkám - takový námět na diskuzi, to je to, co pro mě Počátek veškeré lásky představuje především.
2. Thriller - Skála
Na tento titul z pera Petera Maye mě nalákala Hanička. Už mám rozečteno a je to skvělé. Opravdu ne nadarmo se o Mayovi říká, že píše tzv. literary crime. Vznosný jazyk, barvité popisy prostředí, brutální zločin. Zatím mě to moc baví a věřím, že po dočtení se tento pocit nezmění.
3. Romantika - PS: Miluju tě
Poslední kousek jsem si vybrala z důvodu určité psychické podpory. Film jsem viděla před pár lety a byť člověku tak trochu láme srdce, moc se mi líbil. V létě mi přišlo, že by mi tahle knížka mohla trochu pomoct s tím, jak jsem se cítila. Trvalo, než jsem ji sehnala, a teď už je mi mnohem lépe - přesto si ji ale chci přečíst a něco tak uzavřít. I PS: Miluju tě už mám v této chvíli rozečtené a také se mi líbí. Myslím, že tato kniha rozhodně nebude mým posledním čtením od této autorky.
To je z mojí zářijové výzvy všechno. Co v tomto měsíci plánujete přečíst Vy? Na co se nejvíce těšíte? Budu moc ráda, když mi dáte vědět v komentářích :)
Mějte krásnou neděli,
K

16 komentářů :

  1. Dúfam, že prečítaš všetko, čo si si zaumienila. :) PS:Milujem ťa je krásny film! Tiež som ho videla a už straaašne dlho si chcem knihu prečítať. :D Dúfam, že sa ti bude páčiť a teším sa na recenziu. :) Maj sa krásne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář, jedna knížka je pokořená a další dvě rozečtené, teď už je to jen závod s časem :) Snad to stihnu, uvidíme :)

      Vymazat
  2. TY FOTKY JSOU TAK GENIÁLNÍ JEŽIŠI <3

    Ok, ok, už jsem v klidu. Co se knih týče, tak Počátek veškeré lásky je vážně taková děsně rozporuplná záležitost. Už jsem o tom mluvila u recenze. Chvílemi mi to podle ukázek přišlo děsně divné, ale chvílemi to bylo dost pěkné (nevím proč, ale zrovna jsem v tu chvíli četla Romeo, Julie a tma — což jen tak mimochodem podprahově moc doporučuju — a chvílema mi to přišlo takové podobné). Co se Maye týče, tak ten má jednoduše geniální obal. A co se té slaďárny týče — ať si kdo chce co chce říká, občas všichni potřebujem takovouhle knížku. Na PS. Miluji tě jsem slyšela spoustu pozitivních názorů, takže třeba jednou se k ní taky dostanu. (Já vím že s tím "třeba jednou" už začínám být trapná, ale teď momentálně mám jen vidinu toho, že mám ještě povinnou četbu a dvacet nepřečtených knih doma na polici, nekteré z nich se tam válí už od jara.)

    No, výzva je to zajímavá, takže přeju krásný čtení a nádherný zbytek víkendu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se Ti fotky líbí, Káťo! :)
      Třeba jednou znám velice dobře, také to neustále píši do komentářů na ostatních blozích a taky si říkám, že už to musí být směšné, ale já opravdu doufám, že se k tomu všemu dostanu. A upřímně, dvacet nepřečtených knih? S tím si vůbec nedělej hlavu. U mě to jde do stovek :)
      Měj se moc krásně a děkuji!

      Vymazat
  3. Docela ráda bych si přečetla tu Skálu, abych pravdu řekla. Od tohohle autora jsem zatím nečetla žádnou knížku, ale dost mě to láká :D A pak samozřejmě PS: Miluji tě - to sice není úplně můj šálek kávy, ale hrozně se mi líbí ten příběh. Stejně občas není na škodu si přečíst něco jiného, že? :D Jinak pěkný nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skála je přinejmenším zajímavá, opravdu hodně vznosně psaný detektivní román... ale upřímně jsem z ní zatím maličko rozpačitá. Tak uvidíme, co si autor připravil :) A rozhodně, vystupovat z komfortní zóny se musí, i čtenářsky :)

      Vymazat
  4. Skálu vřele doporučuji :) Celou trilogii z ostrova Lewis mám přečtenou a je úžasná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ze Skály zatím maličko rozpačitá, ale věřím, že mě autor v druhé polovině knihy strhne :) Děkuji za komentář, Marcel :)

      Vymazat
  5. Skvělé fotky a úžasný a hlavně rozmanitý (rovná se inspirativní) výběr :) Doufám, že pocit nadšení ze Skály a z celé trilogie přetrvá, pevně věřím, že ano :)
    Užij si všecky knížky, Kristý a měj se nádherně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu, Hani, jsem ráda, že se fotky líbí. Ze Skály - jak už jsem psala výše - začínám být poněkud rozpačitá, ale věřím, že mě autor nakonec přesvědčí. Měj se taky krásně!

      Vymazat
  6. Hanička mě na Maye také nalákala, tak snad budu stejně nadšená jako vy (snad se k němu dostanu brzy) :)
    Přeji krásné čtení a měj se krásně!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu jako kolovrátek, ale jsem zhruba v půlce knihy a začínám z toho být trošičku nejistá. Přesto si myslím, že má autor něco v rukávu a že se budu po přečtení fackovat za to, že jsem si troufla říct, že jsem z toho rozpačitá :)) Měj se moc hezky, Luci!

      Vymazat
  7. Všechny tři knihy na mě doma čekají :)
    Měj se moc krásně, Kristý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. těším se, až se k nim dostaneš a až si budu moci přečíst Tvé dojmy :) Měj se hezky, Šári :)

      Vymazat
  8. PS: Miluji tě už mám nějaký ten pátek doma a je to opravdu krásná knížka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Ti líbila. Těším se, až ji také dočtu :) Měj se krásně :)

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates