READATHON | Dewey's 24 Hour Readathon - 22. října 2016

Ahoj, přátelé!
Zdravím Vás u nového článku :) Dnes bych Vás ráda v krátkosti upozornila na to, že se blíží konání 24hodinového readathonu Dewey's 24 Hour Readathon. Uskuteční se už tento týden v sobotu, tedy 22. října. Pro mě je to premiéra v rámci tohoto projektu, ale zapsala jsem se do seznamu čtenářů a nemůžu se dočkat, až to celé začne. Chystáte se také?
Zatím to naštěstí vypadá, že by tento víkend mohl být tím pravým pro spousty čtení, ale uvidíme. Většinou to u mě funguje tak, že když si naplánuji readathon, vyklube se z toho ten nejhektičtější den v roce a já jsem ráda, když zvládnu pár stránek. Šanci tomu ale stejně znovu dám. 
Vyfotila jsem pár knížek, které mě poslední dobou hodně lákají, takže po nich možná sáhnu právě při této příležitosti. Nejvíce mě v této chvíli k sobě táhne Sůl moře, na tuto knihu slyším jen a jen chválu. A jako perfektní readathonové kousky se zdají také Terapie láskou a Nicholas Sparks, od kterého se mi doma kupí nepřečtené tituly, takže je načase s tím trošinku pohnout. V poslední době mě také hodně baví psychothrillery, takže možná nastal ten správný čas na Spálenou oblohu... Plány znějí hezky, tak doufám, že se readathon vyvede, že mi půjde čtení pěkně od ruky a že si ho užiju.


Vy se readathonu plánujete zúčastnit? A jaké knihy máte v hledáčku? Lákají Vás některé z těch, které jsem vybrala já? 
Budu se moc těšit na Vaše komentáře a doufám, že si v sobotu všichni pěkně počteme :)
Mějte se zatím krásně,
K

14 komentářů :

  1. Já se letos nejspíš účastnit nebudu, protože budu ještě pořád v USA a zrovna sobotu si chci užít s přítelem, který v týdnu jinak pracuje... Zdá se mi ale, že tady docela dost čtu tak nějak kontinuálně, takže mi to ani moc nevadí.
    Co se týče seznamu - není tam snad jediná kniha, do které bych se nechtěla pustit :D Ale rozhodně nejvíc by mě zajímal tvůj názor na Sůl moře, Spálenou oblohu a Carol, tak jsem sama zvědavá, pro co se nakonec rozhodneš. Budu se těšit na výsledek :)
    Držím palce a měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi to jasné, Hani :) Užijte si hezký společný víkend :)
      Jinak asi sis už všimla, že do Soli moře jsem se pustila hned teď , jsem někde na straně 80 a jestli se to udrží, bude to opravdu paráda. Zatím moc krásná kniha.
      Měj se úžasně! :)

      Vymazat
  2. Já bohužel opět pracuji. Ale tobě držím palce :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Achh, keby som toho nemala tak veľa v škole tak sa zúčastním tiež. :( Každopádne dúfam, že si readathon užiješ a podáš čo najlepší výkon. Posledná pieseň je úžasná a mne sa veľmi páčila. Od Sparksa je moja srdcovka. :) Terapia láskou poznám tiež. Videla som flm, ale nemala tú možnosť a knihu si ešte neprečítala. Dúfam, že sa ti bude páčiť a teším sa na recenzie. Prajem pekný večer, maj sa nádherne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji a přeji, ať jde škola od ruky a ať povinnosti ubývají :) Jsem ráda za krásné doporučení na Sparkse, možná mě to popostrčí pustit se právě do něj :) Měj se taky krásně!

      Vymazat
  4. Účastnit se nebudu, ale držím palce, ať se daří. Přesně jak píšeš, taky když si něco naplánuji, dopadne všechno úplně jinak :))) A vidím Spálenou oblohu ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Šári, sama jsem zvědavá, jak to u mě dopadne :) Spálená obloha je vysoko na čtecím seznamu, tak třeba už konečně... :) Měj se hezky!

      Vymazat
  5. Jé, já bych do toho ráda šla, ale jsem celé dopoledne v práci... ale tak že bych se zapojila aspoň na odpoledne?

    OdpovědětVymazat
  6. Já se účastnit nebudu. Zaprvé, nevím, jak to budu mít s časem, protože letos mě fakt naplno zaměstnává škola. Fakt jako dost. Tobě ale rozhodně přeju hodně úspěchů. Z vyfocených knih mě rozhodně zajímá, jaký budeš mít názor na Sůl moře a na Carol.

    A víš jak — nestresuj s tím, kolik toho přečteš, hlavně si to užij! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, držím palce, ať to jde se školou co nejsnáze, vydrž :) Sůl moře už jsem rozečetla a jak jsem Ti psala na goodreads, zatím úžasný. A neboj - o ničem jiným než o užívání si čtení to není :) Jsem na nějaký dostihový stresy už stará! :D

      Vymazat
  7. Já doufám, že by to v kategorii read a thonu mohla být i moje premiéra :o) Tak snad mi to vyjde a možná, že ještě stihnu sepsat článek :)
    Jinak Sůl moře je v mém wishlistu úplně nahoře, tak snad se brzy dokopám ke koupi :)
    Přeji hodně štěstí a krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych byla ráda, Luci :) Sůl moře doporučuji všemi deseti, já už se do ní pustila a je to skvělé čtení! :)

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates