PRÁVĚ ČTU | Po otřesech (Haruki Murakami)

Přeji Vám krásný pátek a zdravím Vás u nového článku :)
Po dlouhé době se dostává na řadu také článek z rubriky Právě čtu, která se v poslední době mnoha obohacení nedočkala. Začalo to tím, že jsem na ni trochu pozapomněla a pak nebyly žádné z právě čtených knih moc vhodné k samostatnému článku, protože jsem na ně záhy chystala recenzi či nějaký jiný článek.
Je mi líto, že absenci tohoto druhu článku napravuji příspěvkem o knize, která mě naprosto nezaujala a kterou se prodírám už více jak týden, přestože má jen nějakých 170 stran. Tímhle nešťastným titulem je kniha  Po otřesech od zbožňovaného Haruki Murakamiho.
Je to má první zkušenost s tímto autorem a musím říci, že se budu muset hodně přesvědčovat, abych mu dala další šanci. Naštěstí jsem byla včera na Instagramu uklidněna, že právě Po otřesech patří k tomu slabšímu z jeho tvorby, takže nějakou naději, že se mi jeho psaní nakonec zalíbí, přece jen mám. 
Srdečně doufám, že knihu přes víkend konečně dočtu, protože mi ukousla neskutečné množství času z listopadového čtení. Zároveň ji ale nechci odložit, protože ji považuji za něco, co bych si opravdu přečíst měla - přeci jen Murakami patří k významnějším spisovatelům a nepřečíst z jeho tvorby vůbec nic - to by mě trápilo. Po dočtení si ale budu muset dát sakra velký oddech.
Povězte mi, jaké zkušenosti s Murakamim máte Vy? Četli jste přímo knihu  Po třesech? Jak se Vám líbila či nelíbila? A je od něj nějaký titul, který byste mi bez váhání doporučili na spravení chuti?
Jsem moc zvědavá na Vaše zkušenosti a názory :)
Mějte se krásně a užijte si hezký - první adventní - víkend!
K

8 komentářů :

  1. Murakami je snad jeden z mých největších restů. Nedávno (v létě :D) jsem od babičky s dědou dostala dvě knihy, takže už to snad někdy prolomím. Pravděpodobně začnu Norským dřevem, tak uvidíme :)
    Měj se krásně a ať se další kniha líbí víc. Na co se pak chystáš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, jsem moc zvědavá, co mi k němu povíš Ty. Vím právě, že jsi od prarodičů dvě knížky dostala, tak jsem napnutá, kdy se k nim dostaneš :) A dál se chystám na něco extra plytkého, nejspíš nějakou vánoční romanťárnu, potřebuju si vymýt mozek! :) Měj se nádherně!

      Vymazat
  2. Murakami je prý vážně skvělý autor. Švagrová ho miluje a pořád mi nějakou knihu doporučuje. Asi jen tak pro zajímavost nějakou přečtu :)
    KATY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si slíbila, že se k němu časem vrátím, ale vzhledem k tomu, že Po otřesech ještě pořád čtu, budu se vracet asi za hoooodně dlouho :D

      Vymazat
  3. Zrovna Po otřesech jsem nečetla, ale taky jsem slyšela, že je to slabá kniha od Murakamiho. Jinak mám pro tohoto autora jednoznačně slabost... Možná bych pro začátek doporučila Sputnik, moje láska, to mi připadá takové typické a dobré :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc díky za doporučení, v budoucnu tomu určitě šanci ještě dám. Po otřesech ale ještě pořád čtu, je to pro mě už fakt utrpení. Měj se krásně!

      Vymazat
  4. Zatím jsem Murakamiho nečetla, ale docela ráda bych ho někdy zkusila. Jen nevím, co na ten první pokus vybrat za knihu :)

    OdpovědětVymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates