VÁNOČNÍ SPECIÁL | Odpočítávání 🌟

Moji drazí,
přeji Vám krásnou první adventní neděli a vítám Vás u dalšího vánočně laděného článku! Opět Vám přináším tip na knížku s vánoční tematikou, která by Vám v tomto krásném předvánočním čase mohla přijít vhod, pokud třeba zrovna nemáte co číst (jaká je šance, že se někomu z nás stane to, že by neměl co číst??). 
Znáte to, v říjnu už si 24. vzpomenete, že za dva měsíce jsou Vánoce. V listopadu 24. Vám dochází, že už se to opravdu blíží a začínáte se chystat, hlavně psychicky. Ale prvního prosince, to začíná to pravé odpočítávání. Zbývá 24 dní do Vánoc.
A protože 24 děleno 2 je 12 (aha!), je to taky ten pravý čas na otevření sbírky povídek Dárek z pravé lásky. Ta totiž obsahuje přesně dvanáct příběhů a když začnete číst prvního prosince, do Štědrého dne Vám to s jednou povídkou za dva dny uteče jako voda. Navíc si poklidným čtením dopřejete i spoustu času na chvíle s Vašimi blízkými, pečení cukroví a výzdobu Vašeho domova.
Já sama opravdu plánuji prvního prosince začít tuto knihu číst. Slyšela jsem rozporuplné názory a ne mnoho pozitivních, ale to mi nevadí. Chci sladké, plytké, lehkovážné čtení plné romantiky a dobrých konců... což bych od této knihy mohla přesně dostat, co myslíte?
Chystáte se někdo knížku letos také číst? A budete si ji dávkovat podobně jako já, po malých kouscích, od začátku prosince až do Štědrého dne? Nebo už jste ji četli a můžete mi prozradit, jak moc budu nebo nebudu zklamaná?
Budu se moc těšit na to, co mi povíte v komentářích a budu jen ráda, pokud připojíte i pár slov o tom, jak se máte a jak si letos užíváte advent... :)
Mějte se nádherně,
K

13 komentářů :

  1. Ja o vanocich nectu nejake specialni knihy, v podstate co chytnu, to ctu. To spis mam nachystane filmy a animaky s vanocni tematikou na tu pohodu, kdy si sednu a muzu jen odpocivat... u knih to tak proste nemam. A co se tyce teto knihy, znam ji jen od pohledu, necetla jsem ji a ani se nechystam. A co se tyce spatnych recenzi, ne vzdycky je to opravdu tak. Cetla jsem uz spoustu knih, ktere byly naprosto priserne a vsichni to hodnotili tak kladne, az jsem tomu nemohla uverit. Takze to urcite plati i naopak :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, moc děkuju za krásný komentář. užívej si hezké předvánoční dny, přeju Ti, aby byly co nejpohodovější. Jaký vánoční film bys mi doporučila, který máš nejraději? :)

      Vymazat
  2. Tahle knížka není úplně můj žánr, ale vzhledem k tomu, že se na ní podíleli takoví velikáni jako je Holly Black nebo Laini Taylor, nejspíš se k ní taky časem dopracuju :)

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani pro mě to není úplně typické čtení, ale na ty Vánoce se to myslím hodí skvěle :) Měj se krásně, Lory, a budu se časem těšit na Tvůj názor na tuhle knížku :)

      Vymazat
  3. Síce som mala v pláne túto knihu čítať 12 dní pred Vianocami, ale asi sa do toho pustím s tebou a dám si jednu poviedku za dva dni. Aspoň tam budem mať viac času, ak by som sa niektorý deň k čítaniu nedostala. Tak snáď sa nám obom bude knižka páčiť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to mám radost, že do toho jdeš taky a ve stejném čase. Snad se nám zalíbí, přeji příjemné čtení. Já už se těším na večer, až si s knížkou zalezu do postele :)

      Vymazat
  4. Já jsem do tvých článku prostě zamilovaná víc a víc ♥ Tohle je tak skvělý plán - krásné plytké odpočinkové čtení, které ti nádherně vystačí až do Vánoc. Já chci taky...Bohužel doma myslím nemám žádnou podobnou knihu, tak se budu muset pustit do nějakých "náročnějších" povídek. Nedávno jsem si pořídila třeba Prahu NOIR, takže třeba na tu by mohla dojít řada. Nebo, že bych se pustila do mého milovaného Sherlocka? No, budu to muset promyslet, každopádně chuť na povídky je veliká.
    Ty si tuhle knížku parádně užij, lépe sis myslím na zimní večery vybrat nemohla. Budu se těšit na recenzi :)
    Měj se překrásně. Jo a moc blahopřeji, nejsem si tedy jistá, jestli to vůbec víš, ale jsi mezi osmičkou nejlepších začínajících knižních blogerů tohoto roku podle čbdb. Teď se hlasuje o vítězi, takže moc držím palce, určitě by sis to zasloužila ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji za komentář. Na povídky teď opravdu je ideální čas, budu zvědavá, do čeho se pustíš :) A moc děkuji za upozornění, jsem z toho úplně u vytržení, anketu jsem na čbdb zaznamenala ale ani ve snu mě nenapadlo, že by mě vůbec někdo nominoval, natož že bych se objevila ve výběru osmi nejlepších... Je to neskutečný. Moc děkuju za všechnu podporu, díky Tobě byly i ty krkolomné začátky strašně příjemné a jsem ráda, že mi Tě blog přinesl do života. Díky moc za vše! <3

      Vymazat
    2. A je rozhodnuto, dneska mi k recenzi dorazila Co nám oheň vzal :)

      Vymazat
    3. Tak to se tedy těším, co na ni povíš! Užij si ji! :)

      Vymazat
  5. Moc krásný článek a tato knížka je graficky fakt úžasně slaďoučká :) Měla jsem na ni zálusk, ale já už asi na tuhle romatárnu přece jen nemám věk :))) Ať se ti líbí, Kristý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vyvedená opravdu parádně. Jinak si myslím, že i já už jsem trochu za hranicí, ale snad si to v té rozněžnělé vánoční atmosféře dokážu i tak užít. Měj se krásně a děkuju Šári :)

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates