PRÁVĚ ČTU | Hračkář (Liam Pieper)

Není nic lepšího, než když se začtete do knihy a ona předčí vaše očekávání...

A že to novinka od nakladatelství Domino nemá jednoduché! Hračkář od Liama Piepera je pro mě jedním z nejočekávanějších titulů tohohle roku, jelikož jeho námět v sobě kombinuje spoustu věcí, které mě čtenářsky zajímají (napětí, druhá světová válka, odhalování pravdy, tajemství, nevyhnutelnost osudu...). Od knihy jsem proto očekávala mnohé. Dnes ráno jsem se konečně začetla a musím říci, že jsem snad ještě nadšenější, než jsem čekala. Kniha je opravdu působivá a vypadá to, že se děj bude vyvíjet přinejmenším zajímavě. Oslovily mě také postavy a celkově způsob, jakým autor vypráví. Upřímně doufám, že se mi knihu přes víkend podaří přečíst - ne, že bych tak spěchala, ale myslím, že to je jeden z titulů, které si zaslouží takové to intenzivní čtení, které ještě umocní to, co v řádcích rezonuje...
Dominu moc děkuji za recenzní výtisk. Recenze bude brzy, více o ději si můžete přečíst přímo na webu nakladatelství - zde.

6 komentářů :

  1. Tak už lituju, že jsem jí v edičním plánu odolala. No, budu si ji muset pořídit :)) A měla jsem takové tušení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to od Domina další pecka, Šári, budeš se po ní fakt muset kouknout! :))

      Vymazat
  2. To máš zatraceně pravdu, že lepší pocit snad není :)
    O téhle knížce slyším asi poprvé, sice to není úplně můj šálek kávy, ale myslím, že se po ní určitě ještě někde podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že nebudeš litovat, Lory. Mám dočteno a byla to nádhera ♡

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Viděla jsem ho v Tvých listopadových plánech, Hani, těš se, budeš podle mě nadšená ♡

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates