ČTECÍ PLÁNY | Květen 2018

Byl pozdní večer – první máj –
večerní máj – byl lásky čas.
Jasně, že tohle si dneska prostě nemůžu odpustit. Už máte políbení za sebou? Doufám, že ano! 💋 Já vám samozřejmě přeji krásný první máj a zvu vás k dnešnímu povídání o květnových čtecích plánech. Protože mi to čtení v poslední době docela jde, a protože dubnové plány jsem ze 75 % splnila, řekla jsem si, že nebude škoda být ve výběru pořádně odvážná...

Budu ráda, když mi dáte vědět, zda máme některé knížky třeba společné, nebo zda jste některou již četli a jak se Vám líbila 😊

Mám tu proto rovnou deset knížek, ale některé z nich jsou docela hubeňoučké... V těchto dnech mám pořádně anglickou náladu, vybrala jsem si tedy nějaké zahraniční kousky. Od klasiky v podobě Cizince, přes pohádky, až po pecku Viral od Helen Fitzgerald. Tuto autorku můžete znát díky Knize Zlín, která ji u nás vydává.
Ráda bych po delší době pohnula také se sérii Letopisy Narnie, vytáhla jsem si tedy z boxu Prince Kaspiana, který je čtvrtým dílem tohoto pohádkového vyprávění. Roviny života a Na Sibiř mám na nočním stolku už pořádně dlouho, u obou doufám ve velmi silné příběhy, tak snad s nimi v květnu už konečně pokročím. Na těžké texty nemá člověk vždy tu správnou náladu, nicméně já mám právě teď pocit, že se v takovém rozpoložení nacházím, proto toho musím hned využít.
Z novinek se chystám na Brownův Počátek,  dále na Zlomené anděle a na Probuzené bohy, které právě čtu. Jako třešničku na dortu tu mám nachystaného taky Shakespeara a jeho Sonety. To ke květnu tak nějak patří, ráda si v podvečer, když zapadá sluníčko a všechno se tak nějak zklidňuje, přečtu pár řádků těchto krásných veršů... 
Kromě těchto plánů, nebo třeba i místo nich, bych ještě ráda sáhla do restů z minulých měsíců - napadá mě například Dívka jménem Sus, Habermannův mlýn nebo Budu vším, čím mě chceš mít. Tyto knížky už jsem v měsíčních plánech měla, ale nestihla jsem je, proto bych to ráda napravila. Uvidíme, jak to dopadne 😊

2 komentáře :

  1. Jsem zvědavá, co řekneš na Habrmannův mlýn. Mně se popravdě víc líbí film než knížka, ale to je asi proto, že jsem ho viděla několikrát předtím a nějak jsem si pak nezvykla na knížku jako na něco v podstatě jiného. :D :)
    Jo a políbení jsem si odbyla včera pod něčím kvetoucím zeleným (nějaký buk nebo tak, vůbec netuším, co to bylo za strom) a bylo to fajn. :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezáleží kde, hlavně že ❤️ Habermannuv mlýn jsem nakonec tak viděla jako film, knihu jsem odložila, byla plná chyb 😣

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates