PŘÍRŮSTKY | Listopad 2017

Hned na začátku nového roku je nutné dohnat resty z toho loňského. A jedním z nich jsou měsíční shrnutí přírůstků a přečtených knih za listopad a prosinec. V příštích dnech tedy můžete čekat hned několik těchto článků, dnes odstartujeme s listopadovými přírůstky. Ty se vyšplhaly téměř ke dvaceti kouskům, za což můžou Levné knihy a recenzní výtisky 😊
Hned na začátku měsíce jsem zavítala do LK, kde se daly najít naprosto skvělé anglické tituly. Odnesla jsem si dvě knížky z edice Wordsworth Edition, a sice příběhy Sherlocka Holmese a Agnes Grey. V angličtině jsem si pořídila také Cizince, na kterého se brzy chystám, protože si poté chci přečíst odeonku Meursault, přešetření. Největší radost jsem ale měla z knihy Viral od Helen Fitzgerald. Od této autorky pokukuji i po novince Pláč, kterou u nás vydala Kniha Zlín, začít chci ale právě s Viralem.
I další hromádka je z LK, protože jsem rovnou zkontrolovala i jejich e-shop a objevila jsem tam některé báječné kousky. Pořídila jsem si Stanici Zodiak, která na mě působí jako dobrodružné čtení ve stylu Dana Browna, dále jsem přihodila Ententýky, které mám dlouho na svém seznamu a za těch pár korun jsem jim samozřejmě nemohla odolat, a přidala jsem ještě nějaké anglické knížky a dalšího Chrise Cartera, kterého pomalu kompletuji.
Další nálož knížek jsem dostala od Báry z nakladatelství Cosmopolis, které tímto znovu moc a moc děkuji. Poslala mi jejich novinky Inferno, Krycí jméno E219 a hlavně nového Roberta Bryndzu. Na všechny tituly budou brzy recenze 😊
A na vlně recenzních výtisků budeme ještě chvíli… Hadrového panáka jsem dostala díky literárnímu webu VašeLiteratura.cz, knihu Prozření mi poslalo nakladatelství Domino. Na obě knihy slýchám samé dobré ohlasy, takže se jistě mám nač těšit.
Listopad jsem uzavřela vánoční objednávkou hromady dárků na Buxu a samozřejmě, jako správný knihomol, jsem přihodila i něco pro sebe. Kromě Selfies byly všechny knížky v akci, tak snad ani nemusím mít moc černé svědomí. Nad těmito dvěma odeonkami jsem dlouho přemýšlela a jsem ráda, že jsem se konečně odhodlala ke koupi. Taky jsem narazila na zlevněné Ztráty a lži od Sophie Hannah, od které chci něco vyzkoušet už dlouho, takže tohle byla ideální příležitost. A Selfies, to byla povinnost. Neskutečně se na sedmý díl série z oddělení Q těším, jen se musím nejprve prokousat recenzními výtisky, které tu mám.
Dohromady to za listopad dalo 19 kousků. A teď bych poprosila ten čas na čtení, děkuji pěkně. Jaké novinky přibyly na konci roku do Vašich knihoven? Z které máte největší radost? A třásli jste se na Selfies stejně jako já? Budu ráda, když mi napíšete pár slov do komentářů! 😊
Listopadový souhrn
Počet nových knih: 19
Počet koupených knih: 14
Počet recenzních výtisků: 5
Počet knih jako dárky: 0
Počet vyhraných knih: 0
1. Viral (Helen Fitzgerald)
2. The Outsider (Albert Camus)
3. A Study in Scarlet & The Sign of the Four (Arthur Conan Doyle)
4. Agnes Grey (Anne Brontë)
5. Stanice Zodiak (Tom Harper)
6. The Cat with the Feathery Tail (Enid Blyton)
7. Ententýky (M. J. Arlidge)
8. Alice's Adventures in Wonderland & Through the Looking Glass (Lewis Carroll)
9. Sochař smrti (Chris Carter)
10. Zmrzlinová královna (Susan Jane Gilman)
11. Krycí jméno E219 (Terry Shaft)
12. Temné hlubiny (Robert Bryndza)
13. Infernum (Mark Maria Kraft)
14. Hadrový panák (Daniel Cole)
15. Prozření (Jessica Shattuck)
16. Selfies (Jussi Adler-Olsen)
17. Ztráty a lži (Sophie Hannah)
18. Plán N (Simon Urban)
19. Úzká cesta na daleký sever (Richard Flanagan)

16 komentářů :

  1. Krásné přírůstky! 😊
    Já jsem bohužel skvosty v LK nestihla, všechno bylo vybráno i na e-shopu. Tak snad příště. Zaujaly mě hlavně knihy v AJ, na které pomalu přecházím 😊
    Měj se krásně! ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, moc děkuju 😊 A třeba ještě budeš mít štěstí, mně se párkrát stalo, že jsem něco ulovila i dodatečně 😊 Měj se moc pěkně!

      Vymazat
  2. To je naozaj veľa suer kníh, najviac ma zaujala Alica, ale ja by som si na ňu v angličtine zrejme netrúfla, možno raz :D A rovnako tak Sherlock, ale ten vraj nemá až takú ťažkú angličtinu, takže ho raz skúsim :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na sebe zvědavá, jak mi to půjde 😊 Ale je to prima výzva 😊 Držím palce jednou s Sherlockem 😊

      Vymazat
  3. Krásné přírůstky :-) Nedávno jsem taky nakupovala v levných knihách a mj. jsem si doplnila Chrise Cartera. Ententýky jsem bohužel nesehnala, ale měla jsem na ni zálusk. Budu zvědavá na tvou recenzi Hadrového panáka, na knížku je plno rozporuplných reakcí, tak jestli vůbec stojí za koupi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hadrový panák snad už bude brzy 😊 A třeba Ententýky ještě seženeš, budu držte palce. Já ji měla na wishlistu tak dlouho, až se objevila v LK 😊

      Vymazat
  4. V Levných knihách mají Worldsworth edition? To chci taky!!! Musím tam někdy zajít. :D (mám pár kousků doma a víš, jak ulítlá jsem na edice)

    Měj se hezky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo z nás není ujetý na edice? 😊 LK teď určitě stojí za návštěvu, u nás měli těch Wordsworth Edition kousků spoustu 😊

      Vymazat
  5. Skvělé přírůstky a že jich je opravdu hodně. Užij si čtení. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné přírůstky :) Některé z knih na mě taky čekají. Jsem moc zvědavá, co řekneš na Hadrového panáka. Už jsem slyšela a četla i dost negativních názorů, tak mě zajímá i tvůj :) Pěkné čtení přeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Šári 😊 Já taky čtu buď úplně nadšené názory, anebo naopak naprosto kritické. Takže jsem sama moc zvědavá 😊

      Vymazat
  7. Krásné přírůstky. Ať se líbí :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Jedině u Krycí jméno E219 se shodneme, jinak tady vidím spoustu skvělých knih, z nichž bych mnohé taky ráda vlastnila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na ně časem dojde. A už jsi Krycí jméno E219 četla? :)

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates